Warinfinicon: Rozdział 49

Kilka tygodni później...
Miroi był już w pełni sprawy, więc mógł opuścić szpital, pierw gdzie się udał to do ratusza, by odebrać swoją nagrode za durniej. Po zapukaniu i otrzymaniu zaproszenia, chłopak wszedł do gabinetu burmistrza.
MW:Dzień dobry, miałem zgłosić się o nagrode.
B:Tak proszę oto czek na 15 tysięcy $, gratuluje.
MW:Dziękuje, a mam jeszcze jedno pytanie co się stało z Rikorim?
B:Po incydencie jak miał miejsce podczas finału, postanowiliśmy zamknąć go z ultra szczelnym pomieszczeniu i obserwować go.
MW:Rozumiem, proszę go wypuścić.
B:Co?
MW:Prosze go wypuścić.
B:Czyż rozum postradał, przecież ten dzieciak jest niebezpieczny, sam widziałeś do czego jest zdolny.
MW:Tak i dlatego zamierzam go trenować, by mógł w przyszłości zapanować nad tym demonem.
B:Jesteś tego pewny, przecież sam ledwo mu dałeś rade ostatnim razem?
MW:Prosze mi zaufać, biore za niego całą odpowiedzialność na siebie.
B:Skoro tak, to dobrze.
Burmistrz uwolnił Rikoriego, który potem wraz z Miroim udali się do Karaia.
K:Chcesz powiedzieć, że wyruszasz z nim na 3 letni trening?
MW:Tak, czuje że trenując z nim i pomagając mu zapanować nad mocą, sam moge stać się jeszcze silniejszy.
K:Jeśli tak uważasz to ja nie mam nic przeciwko.
MW:Dziękuje.
KR:Czyli nie zobaczymy się przez 3 lata?
MW:Na to wygląda.
KR:W takim razie życze ci powodzenia, i dla twojej wiadomość, nie zamierzam zostawać w tyle.
MW:Cieszy mnie to, dobra ruszamy.
K:Powodzenia.
RP:Naprawde pomożesz mi zapanować nad mocą lwiego demona?
MW:Wiesz gwarancji nie moge zapewnić, ale zrobie wszystko co w mojej mocy.
I tak nowi przyjaciele udali się na swój 3 letni poważny trening


















P O Z I O M Y M O C Y

Zwykły człowiek: 100
Miroi Warusaki (13 lat): 135 (Ultra Mode):670
Wenuri Harashi (13 lat): 130
Karina Rikari (13 lat): 127
Rikori Processo (13lat): 105/140 (Lwi Demon): 650

Karai (46 lat): 280

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warinfinicon: Rozdział 1

Warinfinicon: Rozdział 72

Warinfinicon: Rozdział 67