Warinfinicon: Rozdział 94

Na polu walki pojawił się Wenuri, który trochę się zmienił przez ten czas (ubrany w czarną koszulkę na ramionach, tego samego koloru spodnie, miał średniej wielkości czarne włosy, które zachodziły prawie na jedno oko)
D:Kolejny śmieć do utylizacji?
WH:Jeden z nas na pewno dzisiaj zginie, i dla twojej wiadomości nie będę to ja.
Wenuri rzucił się na Darkoiego i gdy pojawił się przednim potroił się, po czym każdy z jego 3 sobowtórów, stworzył po 6 kolejnych klonów, każdy zaczął nacierać na przeciwnika. Mimo ich liczebności Darkoi doskonale parował ich ataki. Wenuri wraz z 2 klonami odskoczył do tyłu, zostawiając resztę w walce. Następnie cała trójka wystawiła swoje dłonie przeciw siebie, po czym zaczęły one świecić złotym światłem.
WH: Golden Shot! (wypowiedział i wystrzelił potrójną złotą strzałę)
Kiedy strzały trafiły w cel nastąpiła ogromna eksplozja.
WH:I co ty na to?
Gdy dym się rozwiał, Darkoi stał w tym samym miejscu, z tą różnicą że miał tylko parę zadrapań.
D:Nie zła to technika, ale do perfekcji dużo jej brakuje.
Wenuri już nic nie powiedział tylko się uśmiechnął, zaraz potem z ziemi wyskoczyły jakieś linie, które odwiązały Darkoiego.
D:I co ty teraz niby planujesz?
WH:Zaraz się przekonasz.
Wenuri chwycił za końcówkę liny i wysłał do niej błyskawicę, która poraziła Darkoiego, trwało to kilka minut. Brunet spostrzegł że jego ciało się nie rusza, więc postanowił do niego podejść i to sprawdzić, gdy dotknął jego ciała ono natychmiast zamieniło się w hologram. Sekundę później za Wenurim pojawił się Darkoi i próbował zaatakować go od tyłu, jednak Wenuri zdołał zablokować jego atak, co mocno zaskoczyło jego przeciwnika,
D:Jak?
WH:Tak myślałem że znasz wszystkie techniki Miroiego, więc spodziewałem się że zastosujesz hologram i spróbujesz mnie zaatakować.
D:Widzę że w końcu znalazłem jakiegoś godnego przeciwnika, w takim razie zabaw mnie jeszcze trochę. (powiedział przyjmując pozycję bojową)
WH:Zaraz zobaczysz na co mnie tak naprawdę stać. (odparł przyjmując także pozycję bojową)

Wenuri zaczął koncentrować swoją energie, jego ciało otoczyła fioletowa aura, włosy stanęły do góry i zmieniły kolor na fioletowy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warinfinicon: Rozdział 1

Warinfinicon: Rozdział 72

Warinfinicon: Rozdział 67